Chodník, shromáždění, vyúčtování služeb apod.

Vážení vlastníci,

S výborem máme připravené setkání až na 17.5. Tam se dohodneme na termínu shromáždění. Očekávám, že to bude začátkem června.

Ještě přidávám několik informací k domu:

  • Chodník – stále v procesu, nyní došlo k vyjmutí pozemku z půdního fondu, pokračuje se dál na udělení stavebního povolení
  • Výtah – byly vyměněny baterie výtahu ve vchodu 19 (životnost baterií je asi 3 roky), přesto opět výtah nefungoval v týdnu. Platí stále pravidlo, že výbor odsouhlasí výjezd technika během víkendů a svátků. Dispečink by se měl výboru ozvat po nahlášení závady, případně informujte výbor např. SMSkou a my se s dispečinkem spojíme sami
  • Údržba pozemků kolem domu – došlo k dohodě s MK development a budou zajišťovat sekání všech pozemků na své náklady (údržbu keřů budeme řešit individuálně nebo dojde také k dohodě)
  • Uschlé keře po zpevnění gabionové stěně – požádali jsme o výměnu za nové
  • Roční vyúčtování záloh za služby – dnes bych měl dostat ke kontrole vyúčtování, v následujících dnech (týdnech) by mělo být distribuováno vlastníkům
  • Účetní závěrka – tam bylo několik nesrovnalostí ještě od Home service a po přefakturacích s PRUIF, nyní je většina vyjasněna a čekám na poslední verzi (bude součástí shromáždění)
  • Nové stanovy – máme první návrh, který budeme v rámci výboru diskutovat (změna stanov bude součástí shromáždění)

Výbor

Jedna odpověď na “Chodník, shromáždění, vyúčtování služeb apod.”

  1. Zajímalo by mě, jestli si někdo také všiml, že „opravená“ zeď částečně vůbec nedoléhá na fasádu domů a již nyní z ní vypadávají opět kameny (viděno při vjíždění do garáže v -1)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.