Vážení vlastníci,
S výborem máme připravené setkání až na 17.5. Tam se dohodneme na termínu shromáždění. Očekávám, že to bude začátkem června.
Ještě přidávám několik informací k domu:
- Chodník – stále v procesu, nyní došlo k vyjmutí pozemku z půdního fondu, pokračuje se dál na udělení stavebního povolení
- Výtah – byly vyměněny baterie výtahu ve vchodu 19 (životnost baterií je asi 3 roky), přesto opět výtah nefungoval v týdnu. Platí stále pravidlo, že výbor odsouhlasí výjezd technika během víkendů a svátků. Dispečink by se měl výboru ozvat po nahlášení závady, případně informujte výbor např. SMSkou a my se s dispečinkem spojíme sami
- Údržba pozemků kolem domu – došlo k dohodě s MK development a budou zajišťovat sekání všech pozemků na své náklady (údržbu keřů budeme řešit individuálně nebo dojde také k dohodě)
- Uschlé keře po zpevnění gabionové stěně – požádali jsme o výměnu za nové
- Roční vyúčtování záloh za služby – dnes bych měl dostat ke kontrole vyúčtování, v následujících dnech (týdnech) by mělo být distribuováno vlastníkům
- Účetní závěrka – tam bylo několik nesrovnalostí ještě od Home service a po přefakturacích s PRUIF, nyní je většina vyjasněna a čekám na poslední verzi (bude součástí shromáždění)
- Nové stanovy – máme první návrh, který budeme v rámci výboru diskutovat (změna stanov bude součástí shromáždění)
Výbor
Zajímalo by mě, jestli si někdo také všiml, že „opravená“ zeď částečně vůbec nedoléhá na fasádu domů a již nyní z ní vypadávají opět kameny (viděno při vjíždění do garáže v -1)